۱۳۸۹/۵/۲۲

10 وب سایت برتر که می تواند جایگزین نرم افزارهای نصب شده شوند

در لیست زیر 10 برنامه تحت وب (وب سایت) که جایگزین برنامه های قابل نصب در کامپیوتر می شوند آورده شده است. جالبی برنامه های تحت وب این است که شما دیگر احتیاجی به CPU، RAM، و بخصوص Hard Drive با ظرفیت های خیلی بالا نخواهید داشت زیرا برنامه بر روی سرور های قدرتمند و سریع اجرا می شوند و شما در نهایت خروجی برنامه را دریافت (Download) خواهید کرد.
اضافه بر آن، استفاده از این وب سایت ها رایگان است و می تواند هزینه های زیادی را در خرید سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیازتان کاهش دهد.
فرقی نمی کند نیاز شما چیست: برنامه های ویرایش تصویر مانند فوتوشاپ (Adobe Photoshop)، تبدیل کننده فرمت های مختلف فایلهای صوتی و تصویری، برنامه های ویرایش متن مانند MS Word، فضای اضافه برای ذخیره فایل ها و ...
یکی از سایت های زیر حتما نیازتان را "رایگان" رفع خواهد کرد.



استفاده از این وب سایت یعنی استفاده از فتوشاپ بدون نیاز به خرید نرم افزار و بدون نیاز به دانلود آن. شما در این سایت می توانید از فضای 2 گیگابایت هم برای ذخیره فایل های ساخته شده تان استفاده کنید.







  
می توانید تا حجم 25 گیگابایت فایل ها، تصاویر، ویدیوها و اسناد خود را ذخیره کنید. این سایت متعلق به شرکت مایکروسافت است و کاملا رایگان است.










کافیست یک کلیک کنید تا بتوانید فعالیت های آنلاین (اینترنتی) خود را دخیره کرده و با دیگر به اشتراک بگذارید. به دانلود برنامه اجتیاجی نیست.  دکمه Stop را بزنید و فیلم کارهایتان را تماشا کنید.





  

 
این سایت در واقع به عنوان موتور جستجوی ویدیو و فیلم روی اینترنت (مثلا از سایت های youtube و Blip.tv و همچنین سایت های خبری و سرگرمی) از شرکت AOL است.





  گاهی وقت ها پیش آمده است که خواسته باشید سایت را ذخیره کنید تا بعدا مطالب آن را بخوانید و ببینید اما بعد از دیگر آن سایت در دسترس نبوده و یا مطلب مورد نظر شما حذف شده باشد؟ این برنامه تحت وب به کمکتان آمده است. سایت های مورد نظرتان را ذخیره می کند و حتی اگر آن سایت از بین برود بازهم می توانید به مطالبش دسترسی پیدا کنید.




6. http://www.ping.fm
 به شما کمک می کند تا همه سایت های شبکه های اجتماعی، ایمیل ها و سرویس های چت و پیام رسان که در آن ها عضویت دارید یکجا به روز شود. شما کافیست پیام تان را به این سایت بفرستید و کار به روز آوری و تحویل آن را به سایت های مختلف به او واگذار کنید.




  

  از عکس هایتان فیلم و اسلایدشو (Slide Show) بسازید. بدون نیاز به دانلود و کاملا رایگان!







8. http://www.rescuetime.com
   

 این برنامه زمان کار شما با اینترنت و کامپیوترتان کنترل می کند و کمک می کند متوجه شوید که مبادا سلامتی تان با نشستن بیش از اندازه بر روی صندلی روبروی اینترنت و کامپیوترتان به خطر بیافتد!






9.  www.sumopaint.com
 
با این سایت تصاویر و گرافیک مورد نظرتان را می توانید طراحی کنید و بسازید. لایه های مختلف روی هم بیاندازید و وقتی کارتان تمام شد بر روی کامپیوترتان ذخیره کنید.








امکان تبدیل فایل های تصویری و ویدیویی از فرمتی به فرمت دیگر را بدون نیاز به نصب داراست.




۱ نظر: